onsdag, januari 13

Valencia <3



Nu är jag och min lilla sötnos på väg hem. Vi har lämnat Göteborg och börjar närma oss Stockholm, någon timme kvar dock men ja, det går fort! Lilltösen ligger och sover här bredvid, hoppas hon fortsätter med det någon timme till, måste ju va pigg när hon träffar Johan i Stockholm ;) Verkar som att Johan inte vill vänta tills han kommer hem från Stockholm men att träffa henne :) Annars då.. solen skiner och jag hoppas på ett ganska milt väder hemma, måste ju tänka på lilltösen som fryser tassarna av sig här nere.. tur att vi har en bätte kyla hemma! ;) Får skjuts hem från stationen idag iaf, Micke ska vara så snäll och skjutsa hem oss, sedan blir det en sväng till farmor med lillan medan jag handlar =) Tror hon kommer bli nöjd att ta hand om lillan en stund, hon ska ju vara hundvakt på måndag när jag jobbar så =)






2 kommentarer:

  1. Visst är hon underbar ^^ Otroligt trött idag dock.. =) Kanske tur det med tanken på att vi ska åka hela vägen hem =)

    SvaraRadera