söndag, januari 3

Sverige vs USA

Inatt är det hockey på tvn.. Johan funderar på att se matchen, men jag tycker inte det lockar alls.. =/ Förstår inte varför det ska gå mitt i natten? Eller ja.. dom som jobbar natt och får/kan se på tv och gillar hockey klagar kanske inte.. =) Tur för er.. =) Jag ska fixa lite lunch/middag till imorgon, blir nog en pastasallad.. saknar lite ingredienser men det tar jag på OKQ8 imorgon när jag går till jobbet, köper en tomat där och en gurka eller så.. kanske en paprika.. vi får se.. =) Pasta, ost och kyckling har jag här hemma iaf =) Grönsaker var det sämre av.. Rödlök finns.. Hmm.. det ordnar sig ^^ Fixa det nu iaf och ta ett glas O'boy.. Sedan blir det sängen och läsa lite =) Kanske packa väskan också.. =) Jaja.. Ha de bra folket =) Hörs på tisdag kanske =) Troligtvis inte imorgon.. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar