söndag, januari 10

100110



Det gick ju inte så jättebra på cupen idag.. suck, gillar inte det där med 7manna jag inte, hua! Vann iaf 2 matcher och förlorade 3.. så kan det gå.. nya tag och en ny cup nästa söndag. Så kan det gå, så kan det gå.
Har hänt sedan senast jag skrev då tro? Hmm, jag jobbade i fredags så då var det bara jobb som gällde. Igår tog jag det bara lugnt och var på bio med Ida, var och såg Sherlock Holmes. Ganska bra film, dock inte så som jag trodde den skulle vara. Men var värd att se iaf! =)
Och idag har jag varit på cup som sagt var, har kollar på Project Runway nu och ska kollar på Bones efter det.. sedan ska jag nog fixa lunch/middag till imorgon och packa väskan inför tisdag då jag äntligen ska röra mig mot Malmö och hämta min lilla sötnos till valp =) Sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa lite innan jag ska sova, är trött efter alla matcher.
Annars då? Jo, Johan har rört på arslet mot Stockholm ikväll, ska jobba där i veckan.. så är ganska bra planerat då jag är borta måndag-onsdag, så då gör det inte allt för mycket ^^

1 kommentar:

  1. Åh, lycka till i morgon nu då, med lilla Valpis-Valencian. =)

    SvaraRadera