tisdag, januari 5

Shopping

Idag har det varit lite shopping på schemat, då inte till mig utan till lill tösen som jag ska hämta nästa vecka =) 1078:- fattigare då, men de va det värt =) Blev en massa leksaker, 2 olika bäddar, klotång, tandgrejs (motverkar plack) och sedan blev de ju lite gotta till tösen också =) Här kommer en bild på grejerna, vovven på bilden är faktiskt en bädd/madrass ^^ Köpte matskålar också men dom missade jag att få med på bilden.. =P Resterande tid av dagen har jag och Johan varit i Matfors hos mina föräldrar, blev bjuden på mat och så där, gott gott =)



Har faktiskt shoppat lite åt mig själv nu på sista tiden också =) Lär ju bli lite utav det framöver skulle ja tro, skulle väl vara på Gina Tricot då där ja ha presentkort =) Men finns ju mycket fint där med ^^ Har blivit 2 par skor, 2 stickade tröjor, ett par jeansleggings och ett par svarta leggings med läder/skinn detaljer på =) Me like, me like!
Sugen att gå på bio något framöver också, Avatar som lockar.. vad tycker folket om den? Hört att den är riktigt bra, men vad tycker ni som läser här?
Tycker om att gå på bio, mysigt liksom.. tycker dock om att kolla på film vilket fall som hellst!

Undra va man ska hitta på imorgon då.. ska åka och hämta ett paket på OKQ8 iaf, har nämligen köpt en transportväska till vovventradera, auktionen tog slut den 3e och idag hade väskan kommit, hade dock inte tid att hämta den =) Så tänkte göra det imorgon!
Ska eventuellt försöka städa lite och så.. eventuellt och försöka lägg stor vikt vid dom orden ;) Sedan ska jag försöka övertala Johan att se Harry Potter och halvblodprinsen imorgon kväll, men vi får se.. kan ju vara något "bättre"tvn.. *ler* Men nu ska ja kolla på det sista av So You Think You Can Dance och ta ngt och fika.. Här kommer bilder på skorna jag köpt iaf, I like'em =)


2 kommentarer:

  1. Ja, det var ruggigt coola skor.

    Har visat lilla farfar bebben, han tyckte hon var hinla söt. Ska hon heta Valencia?

    SvaraRadera
  2. Jag är mycket nöjd med mina köp ^^ blir nog mer vår skor dock.. =P

    Jo, det blir en Valencia =) Kul att han tyckte hon va söt =)

    SvaraRadera