fredag, januari 1

100101

Nytt år, nya möjligheter och nya händelser =)
Vem vet, det kanske blir mer bloggande det här året?
Det är ganska troligt faktiskt med tanken på att jag ska skaffa vovve nu =) En liten frans bulldog tös ska flytta in här hos mig och Johan. Tisdag den 12e januari ska jag åka ner till Malmö och hämta henne. Kommer vara en lång resa, men det kommer vara värt det =)
kl 10:08 kommer jag lämna Sundsvall, slutar jobba 09:30 men det är nära till stationen :D
kl 18:51 är jag framme i Malmö, där ska ja träffa ägaren och fixa med papper och så.. kl 19:42 lämnar jag Malmö igen och åker mot Göteborg. Kl 22:29 anländer jag i Göteborg och där ska vi sova hos Jesper, Karin, Ingrid och Herman =) Så snällt av dom att ja ska få sova där =)
Kl 08:42 åker jag tillbaka mot Sundsvall igen och är framme här hemma igen kl 15:56 =)

Gårdagen spenderades här hemma med Johan och Micke. Blev avokado- och räkröra på toast till förrätt, potatisgratäng och lövbiff till varmrätt och lite kex och ost till efterätt. Riktigt gott och till det blev det lite cider, vin och öl =) Vid 12 slaget skålades det med skumpa som man ska =)
Bakade lite bullar idag, blev goda tycker jag.. men Johan tyckte det va lite väl mycket kanel i dom.. men wtf ;)

Men nu ska ja antingen kolla på en film, eller lägga mig och läsa lite, beror på vad Johan tillåter =P


Tösen till vänster är min (bild från blocket)


Bullar =D
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar