söndag, januari 3

Longing..

Förstår ni hur mycket jag längtar tills jag får hämta min lilla sötnos i Malmö?
Tiden går allt för sakta.. =/ Men men.. har mycket att göra i veckan så det kommer nog gå fort ändå ^^ Bara 10 dagar kvar tills hon är här hemma ^^

10, Söndag: Bara lugnt, söndag ju =)
9, Måndag: Jobb 09:30 till 09:30 på tisdag
8, Tisdag: En sväng till Arken och köpa lite grejer till tösen, middag hos mamma och pappa sedan träning på kvällen
7, Onsdag: Dans i Ö-vik kanske? Om ja nu orkar bila dit.. har boende så =)
6, Torsdag: Åka hem till Svall igen.. Träning på kvällen
5, Fredag: Jobb 09:30 till 09:30 på lördag
4, Lördag: Ta det lugnt och ladda inför söndag, eventuellt fixa om något saknas tills på tisdag
3, Söndag: METSO cup i Nordic, skoj skoj =) En fotbollscup för er som inte vet det =)
2, Måndag: Jobb 09:30 till 09:30 på tisdag
1, Tisdag: Jobbar till 09:30 tåget mot Malmö går kl 10:08, framme i Malmö 18:51 och framme i Göteborg 22:29 =)
0, Onsdag: Tåget mot Sundsvall går kl 08:42 och jag är framme med min sötnos i Sundsvall 15:56 =)

Hoppas allt går fort ^^ ska ringa några samtal i veckan också men det hinner jag med ;D måste fixa lite med jobbet och så.. =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar