måndag, maj 17

Trött, tröttare..

..Amanda! Ungefär så känns det just nu. Blev ju inte mycket sömn natten till lördag, blev ca 4h mellan 07 och 11. Sedan la vi lite match på det, och dålig sömn natten till igår. Så nu är det en lagom seg Amanda som sitter här hemma. Har inte gjort så mycket alls, varit på utvecklingssamlat på jobbet(blev plötsligt 13 igen), käkat lunch, vare ute och gått en sväng med Valencia och nu sitter jag här. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska roa mig med, ikväll är det match som gäller iaf, div 4 den här gången. Borta match i Torpshammar, har tyckte att torpshammar har varit sjukt jobbigt att åka till, är ju så långt! Bara Söråker som håller samma klass typ. Men nu är det annorlunda, Torpshammar känns som en fis i rymden nu när vi har matcher i Östersund, Örnsköldsvik och Bollnäs bland annat. Men det går ju det också.
Undra vad man ska hitta på i veckan då, fyller år på fredag och har troligtvis match på lördag. Men jag är ledig hela veckan också, så blir nog en hel del tid över, ska försöka fixa klart med lägenheten och så också. Skriva lite papper och så dvs. Blir nog utgång lördag, men återstår att se! men nu orkar ja inte skriva mer nu, blir kanske ett inlägg efter matchen eller så!
XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar