lördag, maj 15

Bollen är rund..

..och allt kan hända. Det visade sig idag på matchen där vi ledde med 3-1 i halvtid, 2-0 efter ca 4min. Men sedan vände det totalt och vi förlorade med 4-3.. otroligt trist, fick spela sista 20 typ då vi redan låg under med 4-3.. Men men.. så kan de gå.. Är ju trots allt nykomlingar i 2an. På måndag skulle jag tro att det väntar ytterligare en div 4 match för mig, då i Torpshammar, skulle dock tro att det blir 90min för mig då om det inte händer något speciellt.
Undra vad man ska göra resten av dagen då.. är jobb som gäller imorgon iaf. Får se vad det blir ikväll, ännu en film kanske, och en tidig kväll!
Var ju i Norrtälje igår med Stina som sagt var. Var riktigt trevligt och kl 06:45 låg jag i sängen här hemma och kl 11:00 klev jag upp ur den. Lagom pigg för att åka till matchen, gick dock bra ändå.
Scotts var bra som vanligt, Zekes kommer nog bli kanon bra i framtiden, märks att dom inte är lika van som Scotts eller Larz-Kristerz. När vi ändå talar om Larz-Kristerz så var dom över förväntan, inte jättebra, men bättre än jag trodde. Men nu orkar jag inte skriva mer just nu.. blir kanske senare.. jobb som gäller imorgon som sagt var, dock ledig hela nästa vecka! Så vill ni hitta på ngt är de bara att höra av sig!
XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar