måndag, maj 3

Ledig..

Jo, då var man ledig några dagar igen, ska bli skönt! Har jobbat fredag och söndag den här helgen så man kan säga att hela helgen bara försvann. Men men, jag trivs med mitt jobb och jag tjänar bra med pengar på att jobba helg så jaa.. jag överlever! Slutade 08:30 idag istället för 09:30 som vanligt, skönt att komma hem i bra tid och så, men jobbigt att kliva upp tidigare än vanligt också.
Den här dagen då.. en måndag. Många som inte gillar måndagar, mest för att helgen är över antar jag. Själv bryr jag mig inte direkt om vilken dag det är, gör mig lite dagvild ibland men jaa.. det är en smäll man får ta. Är liksom ingen direkt skillnad på helg och inte helg för mig eftersom jag jobbar som jag gör.
Måndagen till ära ska jag göra något så roligt som att tvätta, wohoo! Ett nödvändigt ont känns det som, men men.. Annars har jag inga större planer för dagen, ska tvätta och så och sedan ikväll är det dags för div 4 match mot Alnö, ska bli ganska skoj! Men nu ska jag ta och bära ner lite grejer till tvättstugan, blir kanske ett inlägg eller 2 senare.

XO

4 kommentarer:

  1. Blir det konstgräs eller grus?

    SvaraRadera
  2. Lät som att det skulle vara grus på Janne.. så antar att det är det..

    SvaraRadera
  3. ok. Gör en bra match nudå ;)

    Tyvärr så jobbar jag så jag kan inte komma och kolla.

    SvaraRadera
  4. Haha, ska göra mitt bästa antar jag :P får se om de räcker till spel på söndag då jag inte kommer kunna träna i veckan.. :P ringer när jag kommit hem från matchen!

    SvaraRadera