fredag, maj 14

God Morgon

God morgon gott folk! Hoppas ni sovit gott, det har vi gjort här iaf! Valencia ligger och sover än hon, ligger i mitt knä nu när jag skriver här, lätt att vara hund ibland!
Igår vad jag, Johan och Valencia upp på Norra Berget och tog lite kort, Valencia tyckte det var lagom roligt att sitta stilla då det fanns så mycket annat att lukta på. Vi fick dock till några som blev bra! Resten av dagen spenderade vi med att springa fram och tillbaka till tvättstugan, lite lagom roligt sådär. På kvällen blev det träning för min del, gick väl ganska bra men suget har inte kommit tillbaka än, men blir väl kanske snart får man hoppas. Blir iaf match för min del imorgon, sitta och värma bänken lite. Hört att de ska vara fint väder imorgon iaf, så det känns bra. Håller tummarna för att det blir så iaf! Efter träningen kollade jag och Johan på film, blev Kick ass, ganska rolig men lite konstig film. Och idag då, vad händer idag? Johan är och fiskar just nu och Valencia ska till farmor vid 12 tiden. Efter det ska jag fixa lite potatisbullar lite snabbt och efter det så kommer Stina och hämtar mig, blir vid 14 tiden det. Ska ta och fixa lite biljetter inför kvällen. För er som inte snappat upp det tidigare så åker vi till Norrtälje idag, Dansbandsgalan i Norrtälje är det som gäller! Blir dans till Scotts, Zekes och Larz-Kristerz. Ska bli riktigt skoj! Så kommer inte bli så mycket mer bloggande idag. Men gör väl ett inlägg imorgon efter matchen. Och för er som vill se den så är den på Thulevallen kl 14:00 Matfors IF - Frösö IF. Men tänkte ta och avsluta med några bilder från gårdagen!
XO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar