måndag, maj 10

Seriepremiär

Igår var det seriepremiär för div 2, Remsle stod för motståndet och resultatet blev 3-0 till oss.
Härligt med vinst men helt värdelöst kändes de att man fick åka med, jag och 3st till som satt på bänken fick inte spela 1min medan den sista fick spela 15min totalt. Kändes som att resan som tog lite mer än 8h var helt bortkastad, visst förstår jag att man inte får spela alla gånger, men att åka på en så pass lång resa utan att spela 1min, det känns ganska tungt. Speciellt då vi ledde med 2-0 ganska länge.. och när det sedan blev 3-0 så skulle man väl ha kunnat spela någon min iaf, men icke. Lite less igår så därför blev det inget inlägg då.. Mycket som händer nu som ni kanske har märkt..
Men idag så ska jag och kolla på en lägenhet iaf, får se hur det blir med den, såg bra ut på bild iaf!
Sedan ska jag tvätta lite mellan 13 och 16, måste tvätt matchkläderna och så tills ikväll. För kl 19 ikväll är det dags för den 3e matchen i div 4, får hoppas det flyter på lika bra som tidigare. Men det återstår att se, Sund 2 som står för motståndet. Ska bli intressant att se vilka det är som spelar där, har faktiskt ingen aning om det.
I veckan händer inte så mycket förens på fredag, då bär det av mot Norrtälje och dansgalan där. Ska bli riktigt skoj! Imorgon är det jobb som gäller iaf, och sedan är det ganska öppet onsdag och torsdag, träning torsdag kväll men utöver det är det lugnt. Div 2 match på lördag om man nu blir uttagen, får se hur det blir.. Kan bli utgång på kvällen.. eller så sparar jag det till nästa helg då jag fyller år.. Hmm, vi får se helt enkelt!
XO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar