onsdag, maj 5

Illa..

Idag har det inte blivit mycket bloggande men tänkte att jag kunde slänga in ett litet inlägg såhär innan jag ska ut med Valencia en sista gång för den här dagen och sedan ska jag dejta kudden.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt, inget om jag ska vara ärlig. Gjorde middag men that's it.. blev pasta och skinksås.. enkelt och gott, blev en matlåda till imorgon också.
Vid 19 tiden träffade jag älskade Linn och tog en fika på Wayne's riktigt toppen att dom har öppet till 22 mån-tors helt kanon! Kom dock hem strax efter 21 och då tog jag och Johan och såg på Avatar, är lite seg och hade inte hunnit med att se den tidigare. Men den var bra och får nog 4/5 i alla fall! Men nu ska jag sova, för imorgon kommer farmor vid 07:30 tiden och ska hämta Valencia så är bäst att man kryper ner i sängen nu, ut med Valencia först bara. Natti gott folk! Vilka är det förresten som läser min blogg? Vet att ni är några iaf..!

XO

1 kommentar:

  1. Det var en jättemysig kväll! Tack för det och fler kommer det att bli! :) Du är grym!

    SvaraRadera