onsdag, maj 12

Mycket som händer..

Det är mycket tankar som snurrar runt i mitt huvud nu. Delvis är det det här mellan mig och Johan, det känns dock bättre och bättre dag för dag. I alla fall för mig, känns som att det här är det rätta beslutet för mig, Johan kan jag dock inte tala för.
Var tänkt att jag skulle på möte med banken idag, men så blev det inte då HSB hade stängt idag. Riktigt illa.. kunde väl ha haft halvdag iaf, men icke! Så det får vänta till nästa vecka, ska då ha möte med HSB och med hon som säljer lägenheten jag ska köpa. Japp, jag ska köpa lägenhet. Hittat en fin etta i Nacksta som jag ska köpa mig. Lägger väl in lite bilder på den något i framtiden!
Annars då, hade match med div 4 i måndags, vann med 2-1 men var en helt värdelös match och vi spelade riktigt dåligt, bara tur att vi lyckades göra mål. Men, men.. en målskillnad på 20-1 på 3 matcher nu iaf, så det är ju trevligt. Har mina funderingar på att lägga ner fotbollen, eller inte riktigt lägga ner, men nöja mig med 4an och träna en eller två gånger i veckan eller så.. dock inte bestämt mig till 100% än.. vet liksom inte vad jag skulle göra istället, gymma och ut och jogga kanske? Är väl det vanliga människor gör? Gymmet skulle jag inte ha något problem med, men det är ju det där med att jogga, det är f*n inte min grej.. har så sjukt svårt för det.. men vem vet, kanske växer upp någon gång jag också!
Jobbade igår, därför blev det ingen riktig uppdatering då. Nästa gång jag ska jobba är på söndag. Skulle egentligen vara ledig då, men fick vara ledig onsdag istället, så nu är jag ledig hela nästa vecka! Så vill ni hitta på något så hör av er!
Imorgon ska vi försöka röja lite här hemma, också ska vi städa lite. Bor fortfarande hos/med Johan och det funkar ganska bra, dock lite udda. Kanske ska fota Valencia lite också, vi får se!
Men nu väntar sängen på mig, natti!
XO

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt på dansen i morgon nu då ;). Såg att du var uttagen igen på lördag i A-laget. Vi syns väl då

    SvaraRadera
  2. haha jadå, vi tar det tillräckligt lugnt! ;)
    Jo, samma gäng på bänken den här gången ;) Jo, ses väl då!

    SvaraRadera