torsdag, november 29

Push it..

 Idag har jag varit och tränat rygg, mage och ben på gymmet.. Riktigt nice! Tror nog detta är mina favorit dagar när det gäller träning.. Bränner gött i musklerna efter dessa pass :) Känns att det händer saker med träningen, helt fantastiskt! Imorgon är det lite plock som gäller och jobb.. Får se om jag börjar julpynta lite lätt redan imorgon då jag ska träna på lördag och sedan åka och dansa på kvällen.. Och på söndag är det jobb och ridning som står på schemat. Så är väl imorgon innan jobbet som är den tid som finns den här helgen :) På lördag är det faktiskt fotboll som jag ska träna.. Längesen sist.. Och det är faktiskt första gången jag känner att det ska bli riktigt roligt att sparka lite boll igen.. trodde inte den dagen skulle komma igen.. Bara att hoppas att knät håller ihop :)

150kg i benpress

140kg i vadpressen

XO



1 kommentar: