onsdag, november 28

I'm moving on..?

Jag vill väldigt gärna flytta. Men då kommer vi till frågan, Vart?
Och med den frågan följer, Hur?
Vart ska jag bo, vad ska jag jobba med och vad ska jag göra med lägenheten jag har?

Ett som är säkert är att det kommer dröja något år innan jag flyttar, hur gärna jag än vill just nu. Skulle det inte vara för mitt lilla hjärta "V" så hade jag nog inte bott i Sundsvall idag.

Städer som lockar är Gävle, Örebro, Uppsala, Borås, Göteborg och Växjö. Skulle kunna tänka mig England, Spanien, Grekland eller något varmt land. Men i det stora hela så är det något NYTT jag vill ha. En nu miljö och en ny chans att göra mitt liv till Mitt.

Men, men.. Jag fortsätter köra framåt i dessa spår som jag är fast i ett tag till. Jag har en lägenhet, en bil, en familj och släkt i närheten som jag älskar, jag har ett jobb(söker och behöver mer jobb men ändå). Jag har några goa vänner i närheten och många fina bekanta, jag är frisk och mår bra fysiskt. Jag gillar min träning, gym, dans, ridning och promenaderna med hunden. Jag ser också fram emot att börja spela fotboll igen.. har sett fram emot det och det var längesedan sist. Kanske kan komma igång med lite löpning igen också.. men det är inget jag prioriterar. Vi får se vart livet leder mig.

Men nu ska jag åka och jobba.. Blev väldigt få timmars sömn inatt.. för mycket tankar. Nu väntar en dag full av aktiviteter.. Känner på mig att det kommer bli bra... Och imorgon ska jag söka lite jobb, måste få upp timmarna lite.

XO på er.. hoppas ni har en fin dag!

1 kommentar:

  1. Du kan ju även göra livet till DITT här hemma i stan.. De blir vad man gör de till så Välj hur du vill het är början på en förändring!
    Kram

    SvaraRadera