lördag, november 10

Jag får liksom ingen ordning..

..Som Winnerbäck sjunger.. Idag är en rätt dålig dag.. Så fort jag inte är sysselsatt med något så känns det mesta helt värdelöst.. Vet att jag egentligen inte ska klaga så mycket.. Jag har ett jobb.. dock på 50% just nu men den är helt ett eget val.. Jag är frisk.. Min kropp mår bra.. Jag kan träna och har inga sådana problem.. Jag har en underbar släkt och fina vänner.. och en underbar liten vovve som jag älskar otroligt mycket. Men jag vet inte alls vad jag ska göra med mitt liv.. Vad ska jag bli när jag blir stor?
Många tycker att jag gör sjukt mycket och hur sjutton jag får tiden att räcka till.. Men allt går, du får bara planera lite först.. För er som inte känner mig så går jag till gymmet 3ggr veckan, dansar 2-3ggr i veckan, rider 1 gång i veckan och funderar nu på att börja med fotbollen igen.. Beror dock på hur jag håller ihop osv.. Också har jag vovven också.. Men iaf.. Många tycker jag är manisk el överdriven med min träning.. Men det är dom stunder när jag mår som bäst, när jag inte funderar över mitt liv och bara är.. Och trivs. Men, men.. det blir väl någon ordning på detta någon gång också.. Vet bara inte vad jag ska göra.. Skulle vilja flytta.. långt, långt bort.. Börja om på ny kula.. Men det passar inte nu.. Så det blir när det blir..

Otroligt deppigt inlägg... men det skiter jag i.. Bara så det känns just nu.
Men imorgon står jobb och ridning på schemat.. Och middag hos Mor&Far.. Farsdag imorgon... Bakat lite kakor som pappsen ska få.. det blir bra det.. Nu kolla ett avsnitt av Supernatural, sedan sova.. Värdelöst detta. Godnatt!

1 kommentar:

  1. Åh men gumman! Jag kommer sakna dig också! Jag får se till att komma och hälsa på i Sundsvall titt som tätt!

    Jag hoppas du vet att du kan ringa när helst du vill ifall du känner att du behöver/vill prata! Finns om du behöver mig, eller bara vill umgås!

    <3

    SvaraRadera