onsdag, november 28

And I'm feeling good..

Armar på gymmet idag.. Ben och rygg imorgon! 
Längesen jag mådde så bra som jag gör just nu... Sov dåligt inatt som ni kan läsa i ett tidigare inlägg.. blev ca 4h sömn.. Men det räckte tydligen idag.. Hunnit med att jobbat, gymmat, kört bil i 24mil, haft buggträning med Peter och hunnit med att fika med Stina.. Bara en så otroligt bra dag! Fick sällskap i bilen på väg ner till träningen.. Så då blev det en timmes surr med "BK".. Var på tiden kändes de som. Och på vägen hem blev det en liten fika med Stina på McDonalds.. Kan inte klaga för fem öre på idag =) Och det finns liiiite, liiite tid kvar av den här dagen innan jag måste dejta kudden så jag orkar ta mig upp och gå på gymmet imorgon.. Plocka undan lite här hemma kanske.. Joo.. Så får det nog bli! Är det någon som läser min blogg förresten? Lite nyfiken måste jag erkänna att jag är ;)

Gått och blivit med ny tävlingspartner i buggen, Peter äger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar