måndag, november 17

Rullar på..

Nu har hyreskontraktet och övergångshandlingen blivit nerskickat iaf.. får så när jag får dom, förhoppningsvis redan imorgon! =) Skulle va' skönt att att få klart med det mesta.. iaf när det kommer till lägenheten och så.. Får nog svar på lägenheterna jag sökt hemma imorgon också.. Hoppas jag får den större ettan.. om inte så får jag hoppas på den mindre.. får se när jag får tid för visning och så.. Får kanske skicka dit mamma el pappa om det blir innan 16/12.. Men det löser sig nog =)
Ska försöka få klar min hemtenta imorgon iaf =) ska in på fredag så är väl inget måste att den blir klar imorgon egentligen men ja.. My kommer ju hit på fredag så skulle va' skönt om man har tid att fixa till lite här i lägenheten också.. bara för att det är en kompis så behöver den ju inte lika en svinstia för det =P hehe.. Men nu ska jag försöka läsa lite och sedan blir det sängen! =)
NattiNatti!

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar