måndag, november 24

Går fort nu alltså..

Oj oj.. nu går det undan här.. Mamma va' och kollade på en lägenhet imorse.. Tydligen va' den riktigt fin så jag litar på mammsen.. Har bokat den nu så nu har jag fixat ny lägenhet då =) Kanoners! Och inte nog med det så ringde en kille förut idag och ville komma och kika på min lägenhet! Helt underbart! Hoppas det går undan så jag slipper allt för många månader med dubbla hyror.. =/ Känner inte för att betala 2 månader med dubbla hyror, en får räcka.. för det är jag rädd att jag inte slipper undan.. =/ Men men.. får ordna sig! =D
Va' på bio med Paula igår också, Madagaskar 2.. Helt okej film.. första va' dock bättre.. men den här hade sina ljusa stunder också! =) Men nu ska jag ta och städa lite inför imorgon! =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar