lördag, november 15

Nu är det bestämt!

Nu har jag bestämt mig.. Jag kommer hoppa av skolan efter den här terminen och flytta tillbaka till Sundsvall.. Dock mycket som ska göras innan jag kan lämna Borås och allt här.. nån omtenta som ska in.. 4 tentor kvar innan terminen är slut och jag har bestämt mig för att lyckas få godkänt på kommande tentor.. belöningen får bli att komma hem! Trivs verkligen inte med skolan.. lite tråkigt att lämna laget och alla i klassen men ja.. det är en smäll jag får ta! Allt kommer bli så mycket bättre hemma.. Får se hur man gör med boende om man ska försöka hitta sig någon lägenhet så man har någonstans att ha möblerna eller hur man gör.. Blir nog hemma någon vecka först iaf =) Har bestämt mig för att läsa en kurs i historia till våren.. mest för att få lite pengar och så fram till sommarn så man hinner skaffa jobb och så.. =) Men sedan är det ju sjukt roligt med historia också så =) Får se om jag får plats bara.. blev en sen anmälan då jag anmälde mig i förrgår typ.. men håll tummarna för att dom har en plats kvar till lilla mig =)

Annars då.. hade tentafest här hemma igår.. riktigt trevligt =) Annars har det inte hänt så mycket.. var hem till Sundsvall förra helgen och firade farsdag lite och så.. =) Men nu ska jag ta och göra lite mat =) Hörs något senare när jag fått höra lite mer om allt.. =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar