fredag, november 21

Lite surt..

Va' in på skolans sida nyss.. eller ja.. skolans och skolans.. våran läroplattform där vi får veta vad som händer.. Hade fått ett meddelande, "På grund av olika anledningar så flyttar vi fram inlämningen av omtentan till 10:00 den 24e". Aningen less jag blev då alltså.. men men.. ska ta och lämna in den på måndag iaf, då har jag tid att läsa igenom den igen och se saken med lite nya ögon någon dag i helgen =) Sedan får jag mer tid att gå och handla och så med Paula =) och sedan hinna hem i bra tid så jag har tid att städa innan jag ska hämta My =) skulle inte va' helt fel att hinna se på Smallville heller =) Och juste' ja! Ringde och pratade med min bovärd imorse =) Han ska komma och besikta lägenheten den 4e.. =) great! Men nu ska ja ta och klä på mig och gå och hämta Paula! =)

/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar