måndag, januari 31

31/1-11

Har blivit väldigt korta inlägg dom här dagarna om det ens blivit några inlägg, men det enda jag kan skylla på att jag har jobbat som f*n senaste veckan och har inte haft ork att blogga när jag varit ledig.. Sitter på jobbet just nu också, men har lite tid att döda så då passar jag på att skriva lite här.. I jobbar tills 09:30 imorgon, men efter det är jag faktiskt ledig tills på fredag så det känns otroligt skönt! Eller nu ljuger jag faktiskt.. Ska jobba ca 3h på onsdag.. Men det räknas inte riktigt! ^^
I lördags var jag på dans igen, var längesen sist och det var så otroligt roligt! Säger bara en sak och det är LYCKA.. det är vad jag känner när jag får dansa! Nästa dans blir i Ö-vik på lördag.. Blir skoj det med ^^
annars då.. Planer för veckan o framtiden? Ngt utöver de vanliga blir det inte i veckan.. Dans och jobb som vanligt.. Fast nu ljög jag ju igen.. Fick ju faktiskt veta idag att jag ska på dop på söndag! Det är ju inte varje dag det händer!
Hmm.. Annars då.. Ska på bröllop den 11e.. Och.. Besiktiga bilen då också, håll tummarna! Hmm.. Näe, sedan är det nog inget mer utöver det vanliga den här månaden.. Nästa månad blir det skaffa gymkort, dans, jobb och försöka komma igång med träningen snart.. Beach 2011 närmar sig med stormsteg ^^

Men nu ska jag göra lite nytta igen! Blir hockey för oss ikväll, har jag sagt att jag trivs med mitt jobb? Det gör jag iaf! Bjuder på en bild på mitt lillhjärta också, farmor som stickat tröjan! Go Timrå! (inte så intresserad av hockey egentligen så man håller ju på "hemma laget", rör mig dock inte så mycket hur det än går..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar