tisdag, januari 25

25/1-11

Löning. Och pang så var det mesta av pengarna borta. Men så är det ju jämt, så fort pengarna hamnar på kontot så börjar dom flyga iväg direkt.. konstigt det där.
Men det här är en riktigt seg dag, och vecka för den delen måste jag säga. För er som inte känner mig så väl så jobbar jag dygn på mitt jobb, börjar 09:30 och slutar 09:30 24h senare. Jag trivs grymt bra med mitt jobb, det är varierande och jag får vara ledig mycket. Men, sedan kommer mördarveckor som den här veckan ibland. En vanlig månad jobbar vi 7-8pass, beror lite på vilken vecka vi är inne i och så. Men efter lite byten och ändringar den här månaden landade jag på 9pass.. och 6 av dom passen är mellan 18/1 och 31/1. Det innebär att jag gör 6pass på 14 dagar. Låter kanske inte så mycket för er andra men.. Att göra en månads jobb på 2v är lite jobbigt, speciellt när man gör som jag gör nu, dvs jobbar varannat dygn en vecka.. Man väntar bara på att åka och vara borta ett dygn igen.. Men det går, det händer inte så ofta så då går det bra.. Men jag är typ död under dom här veckorna det blir..
Annars då, planer för dagen? Ska handla så man han det gjort, är fortfarande förkyld så blir ingen träning idag.. så dagen lär se ut som så att jag ska handla, laga mat och fixa matlådor så att det finns, plocka lite här hemma, gå ut med hunden några gånger.. duscha och kolla på NCIS.. Rätt så tråkig dag, men det funkar ju det också, speciellt när ännu ett dygn väntar på jobbet imorgon..! Men nu åka och handla, Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar