onsdag, januari 26

26/1-11

STRESS!
Var min första tanke imorse då jag upptäckte att Valencias tikskydd hade försvunnit under natten.. Fläckar på sängkläderna, och inget tikskydd någonstans! Sprang runt fram och tillbaka och letade men hittade dom ingenstans. Skulle det varit en dag när jag är ledig skulle jag inte bry mig så mycket. Men idag jobbar jag och Valencia ska ut till mamma och pappa, så idag är tikskyddet ett måste. Efter mycket om och men, och lite(läs mycket) funderingar tittade jag I täcket, och där låg dom.. mysko, men jag hittade dom iaf! Så nu blir det slänga på sig lite kläder och packa väskan och bege sig till jobbet, 24h here i come! Blir kanske ett inlägg från telefon sedan, vi får se! Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Mmmm, hon kan det lilla livet! Här "tappade" hon skyddet när jag låg o sov=) Det är bara att "stretcha" på nån lämplig matta...o vips så är det borta;)

    SvaraRadera
  2. Kanske dags att köpa ett ny imorgon eller så ;) vilken storlek är de på det? =)

    SvaraRadera