måndag, augusti 31

Shit..

Dagarna har gått så otroligt fort.. imorgon ska jag åka hem från Borås. Känns som att jag kom hit i går och inte i torsdags.. =/ Har haft det otroligt trevligt iaf och har hunnit med en hel del =) Kom hit tidigt i torsdags och då ägnade jag större delen av dagen till att sova då jag sov ca 50min under hela natten.. =P Inte hela dan men till halv 12 iaf, Rebecka kom hem vid 12 så då gick vi ner på stan och kikade lite och handlade mat =) Efter det skulle Rebecka spela match så följde med och kollade.. tyvärr blev det förlust men ja.. =) Avslutade kvällen och natten på Swing och dansade =) Riktigt trevligt ^^
Fredagen spenderade jag med Paula och kollade i lite affärer och fikade, riktigt trevligt att träffa henne igen, sjukt längesedan.. Blev tacos och äppelpaj med Rebecka på kvällen =)
På lördagen blev det fika med lite folk från klassen jag gick i här i Borås =) Eftermiddagen och kvällen spenderades med Rebecka, Hannah och Vicki först här hos Rebecka och sedan på Swing igen =) Riktigt trevligt större delen av kvällen =)
Idag har vi bara tagit det lugnt och varit på bio, G.I. Joe - the rise of cobra, helt klart sevärd =)
Morgondagen ska spenderas på Knalleland och sedan ska jag iväg med tåget hem kl 13.02.. tiden har gått fort som sagt var.. men den 20 november kommer hon iaf upp och hälsar på :D Gött! :D
Nu ska vi umgås lite till innan vi går och sover ^^ Natti folket ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar