torsdag, augusti 6

Jobbet igen då..

Japp, då sitter man här på jobbet och bloggar igen då, varit ganska lugnt inatt ändå =) Var lite orolig inför hur pigg jag skulle vara inatt då jag tränade igår kväll, men det gick fint och träningen va' kanon skoj! Bosse Börjesson kan sin sak han =)
Får se hur den här dagen ser ut då, ska iaf sova till 14:00 hade jag tänkt! =) Sedan ska jag nog städa lite och ladda för match, idag smäller det, serien börjar nämligen idag igen.. ligger just nu 1a, men hoppas verkligen vi orkar hålla i det nu på hösten också! Skulle vara så otroligt skönt! =)
Fia hjälpte mig rensa lite kläder igår, blev mycket "keep" och lite "toss" =P Men nu vet jag ju vad jag har iaf =) Ingen som har en cykel att sälja för en billig slant btw? Känner att jag skulle behöva en cykel igen =)
Inte lång tid kvar på jobbet nu.. Men hör väl av mig efter matchen.. har ju hela natten på mig att skriva så ;) Blev lite mer jobb den här veckan än jag tänkt från början men ja, man tackar ju inte nej till pengarna om man kan jobba liksom =) Men nu ska jag göra ett sista ryck här =)
Blev förresten dom här två filmerna inatt, mysiga filmer är det:
Godnatt och Godmorgon på er! =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar