onsdag, augusti 26

Mycke har hänt sedan sist..

Men orken att skriva har varit liten.. =P
Under den senaste tiden har jag nästan lyckats flytta alla mina grejer till lägenheten, fått p-böter, fått punka, varit på bröllop, fiskat abborre och plockat kantareller.. =) Mycket har hänt och ändå har jag inte roat mig med att skriva här i bloggen, fått ett nytt jobb också som jag kommer börja på 1/9 och ha tills sista januari, riktigt skönt att veta faktiskt =)
Den 15/8 var jag på bröllop, det var Johans syster Linda som skulle gifta sig med sin Lars, otroligt fint bröllop! Mycket folk och trevligt var det! =)
Veckan efter det var det lugnt, började med 2 nätter på jobbet men efter det var det slut på jobb där.. så veckan ägnades åt träning och fotboll =) Blev en sväng till Ånäsparken med Fia också, var där och svängde dom lurviga till Blender! Otroligt roligt =) Hoppas man hinner med att åka på dans något mer framöver också.. har varit alldeles för lite på sista tiden.. =/
Fotbollen rullar på fortfarande och vi är fortfarande i ledning.. hade otroligt tur senast då 2an och 3an spelade oavgjort mot varanda.. =) Våran match den omgången blev flyttad så den spelas på onsdag till veckan.. perfekt för min del då den egentligen skulle spelas imorgon och i och med det skulle jag ha missat den då jag i detta nu sitter på tåget till Borås! Eller ja.. den skulle ha spelats i lördags.. men blev flyttad till imorgon.. men blev flyttad igen tills på onsdag =) jag är nöjd då jag inte vill missa någon match =)
Oj oj.. nu är vi snart vid Arlanda.. =O Tiden har gått fort.. bäst att koppla ner den här dumburken och packa iordning. snart byter vi till nattåg mot Göteborg.. där ska jag sitta 3h mellan 2 och 5.. så är det någon vaken själ då som jag känner är ni välkommen att ringa ;) Kl 05:56 är jag på plats i Borås.. =) Skriver väl något mer här i helgen kanske... jag säker kanske.. för jag vill inte lova något jag inte kan hålla =P
Hej då så länge.. bjuder på någon bild från bröllopen och på en bild på min och Johans fina fångst.. ;P jag ser sjukt trött ut men ja.. det bjuder jag också på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar