måndag, augusti 3

Ännu mer trav..

..och en del jobb har det blivit, inne på tredje natten nu och lika så den sista =) Är nämligen ledig imorgon och på tisdag, sedan är det nattjobb som väntar igen onsdag och torsdag =) Blir lugna dagar dom här lediga dagarna jag har, ska packa lite flyttlådor och börja flytta över saker till lägenheten =) Ska bli otroligt skoj! Längtat så otroligt mycket och nu är det liksom dags! Lövli ^^
I fredags var jag på trav igen, då var det som sagt var min lilla tös Norma som skulle starta för första gången, dags för premielopp =) Hon klarade sig fint och vill ni läsa mer om det kan ni besöka pappas blogg här! =) Riktigt kul att se, undrar om man får någon slant av det hon fick eller om det blir när det när hon börjar springa in riktiga pengar ;) *ler* Här kommer 2 bilder på lill-älsklingen min =)


Har inte blivit många knop gjorda i helgen, jobbade 22-07 i fredags, 19-07 igår och den här natten jobbar jag 21:45-06:45.. har inte orkat göra så mycket man sover till typ 14 och sedan är man helt slut =P Fast igår kom jag upp i bra tid då Johan kom hem vid 12-13 tiden, hann med att åka till lägenheten och mäta lite, käka middag och träna innan ja' skulle jobba, är inte alla dagar man hinner med det när man jobbar natt kan jag lova ;) hehe.. Till veckan blir det dock fullt upp även dom dagar jag jobbar natt, har träning på onsdag och match på torsdag, om jag nu får va' med =P Ämen då slutar matchen vid 20:50 tiden kanske.. också börjar jag egentligen jobba 21:45, men nu har Nina som jag jobbar med varit så snäll att hon har gått med på att börja kvart i och jag hel, så då får jag 15min extra, otroligt snällt! =)
På fredag ska jag käka middag med släkten, Johan va' också bjuden men tyvärr så hade han match.. tråkigt men vad gör man liksom? Ska bli riktigt trevligt, längesedan man va' ut och käka =) ska försöka hinna flytta över så mycket som möjligt också.. =) Ida ville hjälpa till så det kommer nog ordna sig fort =) Ska bara komma igång med rivning och doningar av köket också =) Men nu ska jag vara lite social igen, kände bara för att skriva lite.. vakna till lite är kanske en bättre beskrivning ;) Men innan ja slutar skriva så ska jag berätta att jag hamnade med på tv när jag var på dans på Ånäsparken i torsdags.. klicka här för att se klippet, va' inte så illa som jag först trodde ;P Därför jag vågar länka också =P Haha.. ^^ Godnatt eller godmorgon eller vad som nu passar bäst =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar