fredag, juni 12

Studenten..

Var och kollade när några kompisar tog studenten igår.. Många minnen kom tillbaka =) Var en otroligt rolig tid, men måste säg att jag mycket hellre tar studenten än att stå i "publiken" och försöka se och höra något.. Nästintill omöjligt :P Men det var en härlig tid men många, många minnen! =) Innan det så var jag på Bergsåker med pappa och kollade när Norma tränade lite =) Gick fin fint, men var inte helt roligt med traktorn som åkte runt, runt på banan, inte om man frågar Norma iaf :P hehe.. Får se vad jag ska hitta på idag.. ska nog bara sitta här hos Johan och ta det lugnt.. Ska försöka sova någon timme ikväll innan jag ska iväg och jobba natt.. Första natten på typ 1år.. får se hur det går.. ;) men de går nog fint =) Nu ska jag äta lite frukost och fortsätta kolla på Smallville =)
Jag och syster-yster på min student förra året =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar