måndag, juni 8

Sommar..

Solen skiner men vart är värmen? Förra helgen av de kanon väder ute och nu måste man nästan ha jacka på sig så fort man går ut.. =/ Ska va' varmt nu ju! Spela roll om det regnar lite då och då.. så länge man inte håller på och fryser ihjäl när man är ute..! Men men.. det kommer väl.. inte långt tills vi ska till Grekland så.. överlever nog tills dess ;) men i slutet av månaden vill jag ha sommar här hemma också :D Nästa måndag bär det av.. iaf till Stockholm, och på tisdag drar vi vidare till Grekland :D Ska bli så otroligt roligt! =) Nästan så man ska börja packa lite snart.. =P iaf skriva ner va man vill ha med sig så att det är rent när man ska packa =P
Har suttit och gjort ett schema över sommaren idag.. upptäckt att jag jobbar en del.. men är ledig ganska mycket också =) Jobbar bättre pass den här sommaren än förra.. =) Den här sommaren kommer jag kunna göra någonting innan eller efter jag ska jobba =) så det är soft! =) Jobbar dock varje helg efter jag kommit hem från Grekland, men det går det också.. är bra pengar då så =) Ledig ganska mycket i veckorna istället =) iaf om man jämför med förra året då jag var ledig 8dagar under en månad och 4st av dom dagarna var efter jag hade jobbat natten =P Känns som att det kommer bli en kanon sommar =D Hoppas på att Rebecka kan komma upp och hälsa på också, skulle va' otroligt roligt asså! =D Får nog ta och åka ner en sväng till Borås till hösten jag då jag har tid =P =)
I helgen såg jag och Johan på Sverige-Danmark, ni som läser min blogg såg kanske att Johan kommenterade på mitt förra inlägg och påpekade att vi INTE skulle kolla på film eftersom de va' fotboll på TVn.. Men ja.. nu i efterhand tror jag nog också att han hellre skulle ha kollat på en film ;)
Men ska ta och fixa lite mat nu ja.. =) Sedan blir det träning ikväll =) Blir kanske en film efter träningen eller om jag ska se på Project Runway.. =) får se vad klockan är när jag kommit hem och duschat och så.. =)
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar