måndag, juni 29

Illa Illa..


Riktigt dålig på det här jag.. känner mig riktigt dum som har en blogg egentligen, inte för att det är så många som läser den men ja.. har man en så ska man väl ändå skriva i den liksom.. =P Sitter just nu och äter jordgubbar och kollar på "Jafars återkomst" riktigt roligt för mig som gillar Disney.. =) för er andra vet jag inte ;) Har jobbat en del nu på sista tiden, också kom jag hem från Grekland (Zakynthos, Argassi) i tisdags, så man kan säga att jag varit hemma en vecka.. =) Träffade 3otroligt trevliga tjejer där nere =) och det har varit full rulle sedan dess.. =) Johan är i Norge och fiskar han.. får hoppas att han har med sig lite fisk hem.. =) Något annat som är skoj är att jag och Johan ÄNTLIGEN har hittat en lägenhet =) 1a Augusti är det inflyttning, ska bli så otroligt roligt! Längtar med varje cell i kroppen =D
Idag lämnades min gamla mobil in på lagning, har haft mammas gamla nu sedan min gick sönder.. hoppas verkligen att den går att fixa, mycket billigare än att köpa en helt ny blir det iaf ;P blir nog en ny dator istället om mobilen klarar sig :)
Den här veckan är det Gatufesten här i Sundsvall.. shit asså.. tycker tiden har gått så otroligt fort :O Men men... blir bara en dag för mig då jag jobbar resten eller har match.. match på imorgon, på torsdag och på lördag.. jobbar onsdag och söndag =P Så veckan är full av händelser.. Johan kommer hem på torsdag iaf, så de är great =)
Ska lägga mig i sängen och pimpla vatten inför matchen imorgon och läsa lite =) Bjuder på någon bild sedan Grekland också =) Köpte en otroligt fin tavla också, älskar den! Hoppas bara att Johan gillar den också ;)


Jag och Elina
Anna och Daniella
Jag då.. bjuder på den ;)

Mokes, aka Henke Larsson =P många som tyckte han va lik =P
Också min älskade tavla då =)


/Amanda

1 kommentar: