fredag, juni 5

Länge sedan igen..

Känns otroligt skönt nu, var på jobbet i förrgår och pratade om semestrarna och hur jag ska få jobba i sommar =) Fick en hel del timmar och det kan bli mer, så det känns skönt =) Hela sommaren är räddad nu ;) Hehe.. ämen det känns skönt då man kan planera mer nu då jag vet hur och när jag ska jobba =) nog för att det kan slinka in nån dag till med jobb men ja =) det känns skönt att veta på ett ungefär =)
Annars då, går helt okej med fotbollen =) Vann igår igen, så nu har vi 4vinster och 1 förlust.. =) Känns kanon faktiskt =) Hoppas det fortsätter lika bra i fortsättningen bara =)
Var på trav med pappa i tisdags, i Oviken =) Gick väl inte så jättebra men ja, det va' en upplevelse =) Ganska fint där, men kallt som sjutton =P Får se om de blir nå mer trav framöver =) Är kul att följa med nu när det är lite varmare ute och så =)
Ja.. och jag och Johan kollar och letar fortfarande efter "rätt" lägenhet, inte hittat rätt än men det blir nog snart =) Va' och kollade på 2st igår.. men dom kändes inte helt rätt, inte i mina ögon iaf =P hehe.. Ska kolla på en till på onsdag =)
Annars då, kan börja nedräkningen tills min, mammas och syrrans resa till grekland.. den 16e bär det iväg =) Ska bli så otroligt skoj! Håller tummarna för bra väder bara =)
Ska iväg och jobba i eftermiddag, sedan blir det nog bara mys med en film ikväll =) Match mot Njurunda så är bara att peppa ikväll =) Blir nog någon Disneyfilm, om jag har någon kvar att se :P hehe.. annars blir det kanske The Others, va länge sedan jag såg den.. har för mig att den va' riktigt bra =) Annars då.. blir bara lugnt på lördagkväll.. kanske kolla på en film men Johan eller så.. Om han nu är hemma och inte är ute och fiskar =P Men men, på söndag ska vi till Västanå och gratta min kusin som fyllde år häromdan =) Lillgrabben blir hela 7år =O otroligt vad tiden går =)
Näe, nu ska jag ta mig något och äta och sedan ska jag ner och växla lite pengar och så.. =) Ha det fint allesammans =)
/Amanda

1 kommentar:

  1. Sverige-Danmark på lördag ju, så ngn film blire ju inte :P

    SvaraRadera