söndag, september 28

Örebro-Gävle

Sitter på tåget mellan Örebro och Gävle.. har väl ca 2h kvar lite mer men ja.. Allt har gått bra för vår del men lika lyckligt lottad va' inte en kille här på tåget nyss.. Han skulle hjälpa sin flickvän men väskan.. men det skulle han inte ha gjort.. i och med att han hade ställt ner väskan stängdes dörrarna på tåget och tåget började tuffa iväg.. Så stackarn blev kvar på tåget.. =/ Han fick sig dock en liten lapp av konduktören som gjorde att han kunde ta nästa tåg tillbaka.. Lite roligt men ja.. kanske inte för han.. Så kan det gå när man ska vara snäll.. =P Men nu ska jag låta min dator vila lite så jag har kvar lite batteri iaf.. har inte hittat något uttag än men ja.. Vet att det finns på X2000 så.. vi höres mer då.. =) för nu är det bara 15min kvar på min dator innan den stängs ner.. Så hade fint så hörs vi om ca 2h.. =)
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar