onsdag, september 10

Äckligt!

Hade 2 föreläsningar idag, ganska tråkigt men ja.. funkade iaf! =) Hade tvätt-tid idag 14-21.. kom hem vid 15 för hade skola till dess.. när jag kom ner i tvättstugan var torktumlaren igång med grejer kvar i den... Och då började ändå min tvätt-tid kl 14:00 Men jaja, skulle ju inte använda den direkt så det var ju lugnt ändå, bara 15min kvar på den när jag kom ner. Men det som va' så sjukt äckligt var att jag hittade 2st lösnaglar i tvättmaskinen innan ja slängde in min tvätt! Hur äckligt som hellst..! Och inte nog med det, när jag hade kollat igenom tvättmaskinen EXTRA noga slängde jag in en tvätt med strumpor och sånt.. När den var klar och jag öppnade luckan igen.. gissa vad jag ser då!? Tro på fan att det ligger ännu en äcklig nagel där! Blir så äcklad.. uscha! Men nu ska ja ner i tvättstugan en sista gång och sedan blir det Top Model och eventuellt en film på kvällen =) Får se vad som händer =)
Ciao!

1 kommentar:

  1. Det var ju iallafall en tvättad och ren lösnagel ;o)
    Kramar från Faster Sara och Anders

    SvaraRadera