måndag, september 8

Ensam..

Fia har varit här i helgen så det är anledningen till att jag skrivit så dåligt här. Men nu har hon åkt vidare till Götet så jag kan väl uppdatera lite här då hade jag tänkt! =) Fia kom då hit i fredags och då lyckades hon missa att hoppa av på Centralstation här i borås.. hon åkte buss, men iaf.. =P hon hoppade av nästa hållplats också fick ja leta rätt på na' men gick ju fint det också =) Gick hem till mig och vandrade sedan iväg till Knalleland och köpte en list(tror det kallas det) till duschen. Hade match kl 17, losa med 2-1 och när jag kom hem efter matchen så skulle vi bara göra oss i ordning och sedan blev det utgång =) Sista kvällen på Studentpuben! Blev skitskoj! Kan meddela att BHS vann introduktionen! Woohoo! =D
Tänkte bara ta det lugnt i lördags.. men vid 7tiden bfick vi lust att gå ut igen så då begav vi oss till Swing, ganska trevligt ställe =) blir nog det stället man kommer gå till framöver.. eller till Trädgårn'.. men i lördags orkade vi inte vänta i den extremt långa kön.. stod där 30min sedan fick det räcka.. så blev Swing hela kvällen istället! Men funkade det också!
Blev en slappis dag igår fylld med godis, lättdryck, film och tv-spel ^^
Fia åkte hem vid 12 idag.. och dagen har ägnats åt att städa, kommer nog fortsätta så.. Dammsuga och torka golvet kanske. Hade!
Ciao!

1 kommentar:

  1. Låter som ni haft en helskön helg!

    Och nu dröjer det inte allt för länge så kommer jag och Malte och våldgästar dig också!

    Kram

    SvaraRadera