måndag, september 15

Dålig update igen då..

Jo, nu har jag uppdaterat lite dåligt igen.. =P och den här gången beror det på att älsklingen har varit och hälsat på i några dagar så då har jag passat på att umgås med honom när tiden ges =) Han kom iaf ner i torsdags och den dagen började med att jag och fyra stycken från klassen va o käka lunch på stan och satt och diskuterade inför seminariet på torsdag/fredag.. Dom har på torsdag och jag på fredag.. =P blev kvar fram mot 15:00 tiden och då var det dags att gå hem och käka ngt innan träningen. Och efter träningen blev det hem och ta en snabbdusch och sedan gå och hämta Johan vid tåget, eller ja.. han fick faktiskt börja gå =P hehe.. Kvällen spenderades åt lite tv-kikande och en massa mys =)
I fredags gick vi ut på Knalleland och kikade lite, hittade inte så mycket roligt.. men blev nån tandkräm från ÖB typ =P Köpte en massa godis och kikade på film på kvällen, riktigt trevligt att få umgås lite med älsklingen igen.. va ett tag sedan sist.. Men jaja.. Gick en sväng nere på stan i lördags.. va in på ICA och handlade då iaf.. var väl det som hände då tror jag.. Kollade på Kingdom of Heaven på kvällen.. =) Ganska bra film det!
Hade match igår, vann med 6-0, derby tydligen.. så d va ju extra skoj för tjejerna.. =) Nöjd över att jag vann ja.. har liksom ingen riktig koll än på vilka lag som är vart ifrån och vilka man ska gilla och inte.. =P Vi avslutade helgen med filmen The Break-Up, jag tyckte den var bra.. men Johan va inte så nöjd tro ja.. Han låg typ och sov i sängen... =P
Men nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem till Sundsvall i typ en vecka.. =) Ska bli skoj och va hemma igen.. träffa kompisarna och familjen.. Åker hem den 28/9 och blir kvar till 5/10.. sedan måste jag tillbaka till Borås igen.. men ni är välkommen att hälsa på om ni känner för det.. Hoppas på att jag har nya tapeter när jag kommer tillbaka hit igen iaf.. =)
Men nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova ngn timme kanske.. =) Ledig idag så.. får se vad som händer.. =) Ska läsa lite inför seminariet iaf!
Ciao!

Älsklingen försökte gömma sig i sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar