torsdag, januari 10

Scottie Pippen äntrar Sundsvall


Det händer inte så mycket i vår lilla stad.. inte mycket som man inte upplevt tidigare iaf! =P Men nu i veckan har basketstjärnan Scottie Pippen varit här och tränat med Dragons. Lite kul att det händer ngt :) Måste säga att jag kände mig som en pygmé bredvid denna jätte. Jag med mina 164,5cm och han med sina 203cm.. hua.. ^^
Men men.. inte nog med att jag fick känna mig som en ännu mindre pygmé än vad jag brukar så har jag varit otroligt stel i ryggen.. men men.. det går över det också inom sin tid =) Får hoppas att man mår 100 imorgon igen :)
Men nu är det dags för mig att äntra sängen, upp o övningsköra imorgon.. willys, ica kvantum och granngården ligger och väntar på mig :) bara 2veckor kvar till uppkörningen nu *nervös* Jaja, går det så går det.. annars får jag väl försöka igen :)

NattiNatti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar