söndag, januari 13

Äntligen..

Äntligen är man klar med Psykologi uppgiften då.. blev inte så sent ändå :) mycket skönt!

Kollade på Let's dance i fredags, ganska roligt program faktiskt! Men hoppas på att vi slipper en ny Lasse Brandeby, så sjukt jobbigt när det är någon kvar så pass länge när han inte ens tar tre riktiga danssteg på 3veckor.. hua.. tragiskt!
Sedan då.. vad har mer hänt denna underbara helg? Har som vanligt varit med min underbara pojkvän, mjo.. så är det.. det händer ofta att jag är det.. Ja ja.. sak samma :D Har övningskört inne i stan, gick ganska bra faktiskt.. har dock kommit på att jag är helt värdelös på gatorna i stan.. händer allt för ofta att jag måste fråga vilken gata det är.. bådar inte gott.. men ja.. får ta en pluggkväll på gatorna i stan' kan väl inte va' så svårt? Eller!?

Ja.. och sedan? Va' och tränade ikväll.. gick helt okej... mycket skott.. det gillar vi :D och sedan då? Ja.. min älskade psykologi uppgift blev det då.. BLÄ! Det gillar vi inte.. :(

Okej.. hur ser kommande vecka ut då?

Måndag: Vanlig skoldag, sedan göra fotbollsuppgift

Tisdag: Träning på skolan kl 08:00 sedan följer en skoldag till kl 13:15 :D woohoo kanske ska ta en sväng på stan efter det? :) vi får se :)

Onsdag: Idrott på skolan kl 08:30 sedan en vanlig skoldag.. slutar 13:15 då också.. mycket bra.. ska dock hem då.. träning med laget på kvällen så :)

Torsdag: Uscha dag.. lång skoldag som avslutas med träning på skolan till kl 16:20..

Fredag: Skola.. kort dag:D mums^^ 10:15-13:45 myys :D sedan blir det en lugn kväll med lite let's dance och mys med pojkvännen.

Lördag: Bara lugnt dag.. sedan kanske en tur till Zandra.. tydligen skulle vi dit på fest.. :) Ngt du inte berättat för mig Johan!? *poke*

Söndag: En återhämtningsdag som avslutas med träning och sedan en lugn kväll hemma :)


Så, där har ni min vecka:) ser inte helt tokig ut faktiskt:) Men nu är det fotboll på tvn ^^ Costa Rica-Sverige :) hmm.. mycket konstig laguppställning.. inte många namn man sett förut.. men ja ja.. =)


Nattinatti på er som läser här:)

1 kommentar:

  1. Och god morgon får väl en morgonläsande faster plita ner!

    Simma lugnt i veckan.

    [Och guuud vad skönt att vi har en stjärna som kan stava till lugnt i fasters Amanada. Jag är allergiskt mot alla lungtskrivare. Gah.]

    Kram å hej!

    /Faster C

    SvaraRadera