onsdag, januari 16

Blev något vettigt av denna dag också..

Japp, man fick ngt gjort den här dagen också =) ringde och beställde tid för en tatuering åt både mig och mamma. Vecka 6 blir det av, ska bli riktigt kul, äntligen blir det av =) Vart och vad får ni nog se här på bloggen efteråt =)

Men sedan var nog också det jag fått gjort hittills idag, eller fick tag i "nyckelhålsmannen" *fniss* också ^^ han ska komma och försöka rädda min stackars dator som är minst 100år vid det här laget :P hehe.. Annars då? jo, min skoldag blev kort som vanligt den här veckan.. :P började 08:30 och slutade kl 09:45 woohoo vilken lång dag:P hehe fick dock veta att jag idag fått mitt 2:a g under min tid på gymnasiet.. under 9an också.. hmm.. mja.. kul.. tror det kommer komma ett till v 6 också.. suck.. fler g på en termin än vad jag fått under 3år tidigare.. *suck* jaja.. är inte mina ämnen de dära tydligen.. :P sedan då.. ska och träna ikväll.. skönt och röra på dököttet lite =)

Kommit på vilken underbart bra sångerska Christina Aguilera är och har varit.. :)
9år 11år

1 kommentar:

  1. Du! Du vet väl att din andra underbara faster också har en blogg ;)

    Välkommen dit!
    www.saratheperson.blogspot.com

    Kul att du skriver gumman!

    Pössar Sara

    SvaraRadera