söndag, januari 20

Och där flög ännu en helg förbi..

Jo, helgerna bara flyger iväg.. vet inte riktigt vad man gör på helgerna för att dom ska flyga förbi.. kanske är så att man gör för lite saker? Kan vara så.. Det känns som att man inte hinner göra ngt innan helgen är slut.. fast kan ju vara det att man är för lat för att göra något vettigt.. Så att man faktiskt kan säga att man gjort ngt i helgen.. Blir oftast att man svarar "Mja.. tog d lugnt bara.. gjorde inte så mycket.." Det är iaf så mitt svar brukar se ut.. Så.. nu ska vi se vad man har fått gjort i helgen..

I fredags var det ännu en värdelös dag på skolan som det har varit den här veckan.. ca 1h på skolan och sedan slutar man... man börjar kl 10 och hinner gå på stan i typ en timme innan lunch.. ja.. kommer dock ändras from nästa vecka.. nytt schema då.. går till typ fyra varje dag.. *gah* längsta dagarna någonsin på ett schema sedan jag började gymnasiet iaf.. om man ser till schemats utlägg.. har ju blivit vissa lektioner som uteblivit.. men ändå.. känns jobbigt.. sedan då.. avslutade kvällen med lite Let's dance.. woohoo.. ingen mer snuskgubbe kvar.. tycker Uffe är lite halvt sunkig jag.. mjo.. så är det.. skönt att han åkte ut så pass tidigt iaf.. då kan jag fortsätta se på Let's dance utan att råka ut för ännu en säsong med en Peppe eller Lasse.. :D


Också var det lördag.. hmm.. igår.. juste' ja.. :) Övningskörde på morgonen.. börjar närma sig nu.. Mm.. så är det.. gick bra iaf.. är väl det som räknas.. eller? =) hmm.. sedan tog jag bussen till älsklingens hemort.. han var redan på plats och tränade så.. =) vad gör man inte? =) blev lite festande när man var framme där då.. :) först hos Jimmy.. mm.. trevligt trevligt. . =) god mat och allt =) sedan fortsatte vi vidare till Zandra.. Hua va mycket folk!? =O Men trevligt var det =)

Också var det idag Söndag kvar då.. Åkte hem.. spelade lite på datorn.. åkte och träna.. gick rätt så dåligt men.. ja.. sedan då.. har plockat i ordning lite på rummet så att nyckelhålsmannen inte ska behöva ploga sin in dit som min mamma var snäll och uttryckte sig.. så stökigt var det faktiskt inte! (a) Näe.. nu ska jag natta kudden ^^


Sov Gott folket!

1 kommentar:

  1. Nu kommer han snart! The keyholeman! =)

    /Faster C

    SvaraRadera