torsdag, oktober 6

6/10-11

Kan andra så kan kanske jag också..
Just detta gäller ett försök att få liv i bloggen igen.. Vem vet, det kanske funkar.. Jag ger det ett försök iaf!
Det har hänt en del del sista tiden.. men mycket rullar fortfarande på som vanligt. Jag dansar fortfarande så ofta jag bara kan, jag jobbar fortfarande som personlig assistent.. och jag trivs fortfarande med det. Men jag pluggar även nu, till förskollärare.. läser på distans 100%.. De är mycket att göra och mycket att planera för att allt ska gå ihop, men än så länge funkar det bra.
En annan förändring är att jag inte längre spelar fotboll, la av med det i sommar. Försöker istället komma igång med löpning.. det går sådär.. men jag tar mig ut minst 2ggr i veckan iaf.. och när jag får lite pengar över så ska jag skaffa mig ett gymkort, BEACH 2012 här kommer jag!
Men detta får räcka för idag.. eller för nu i alla fall. För nu ska jag gå och slänga ihop lite käk för att sedan orka mig ut på en liten löptur.. Det är torsdag, och jag är ledig.. dvs löpdags!

Puss på er, om ni nu är några som har hittar er tillbaka hit nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar