torsdag, oktober 13

13/10-11

Det har varit en händelserik helg och vecka hittills.. I helgen blev det dans, dans och åter dans. Helt fantastiskt vad jag mår bra när jag får dansa, jag blir lycklig. Kroppen ömmar efter en hel kväll med dans, men hjärtat och hjärnan jublar! I fredags var det dans till Date, Dreams och Glennartz. Date och Dreams är rätt så säkra kort med bra och roliga låtar. Glennartz däremot var helt nytt för mig, men ack så glatt överraskad jag blev! Samspelt, bra spelat, bra sång och roliga och annorlunda låtar. Åker gärna och dansar till dem igen! I lördags var det dags för Blender och Melissa Williams att äntra scenen, blender är säkra och gör det bra, man vet vad man får. Melissa är en fantastisk sångerska som brukar kunna välja många intressanta låtar, och nu var det dags för hennes nya band där hon får välja och vraka som hon vill, sjukt roligt var det i alla fall!
Resten av tiden fram tills nu så har det blivit en hel del jobb.. och liiite dans igår. Ikväll står det FIFA på schemat, ska bli skoj! Sjukt längesedan jag spelade dock, men det blir nog bra! Men nu ska jag gå ut en sväng med Valencia och sedan gå ut och springa en sväng innan jag får besök! Bjuder på en bild på mina naglar för kommande veckan, det är skoj att sitta och pyssal lite!
Puss o Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar