fredag, oktober 14

14/10-11

Sitter på jobbet och pillar runt lite idag.. Jag gillar mitt jobb och jag tycker om att jobba.. Men ibland funderar jag på hur jag tänker egentligen... Den här veckan kommer jag nämligen upp i ca 82h jobb.. Jo, ni läste rätt.. 82h.. Av dessa timmar är 18h sovande jour... Men ändå.. Det är fortfarande ca 64h jobb på en vecka utan dom jour-timmarna. Kan ju tillägga att jag också pluggar på helfart fast på distans då..
Jag har hunnit lämna in en uppgift den här veckan, och läst lite granna.. Jag har även hunnit med att vara ute och sprungit lite granna(2*3,2km + prommis 2km varje gång), jag har också en hund som jag är ute med när jag inte jobbar.. Och jag har hunnit dansa 2h hittills och ska dansa 4h till i helgen!
Detta är helt enkelt en händelserik vecka :) kan tillägga att det inte är kaos i min lägenhet heller, för jag har faktiskt hunnit med att städa här någonstans.. Jag gillar mitt liv just nu.. Det flyter på som jag vill, jag har underbara vänner och jag gör det jag tycker är roligt!
Och jag bara älskar mitt hår och min tröja idag.. jag mår riktigt bra idag!
Puss o kram på er fina människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar