tisdag, oktober 18

18/10-11

I lördags var jag och dansade.. Inget ovanligt jag vet! Men det är en sådan fantastisk känsla i kroppen efter man har varit på dans, en matthet och glädje! En dans där allt fungerar är eufori! Imorgon ska jag dansa typ 2h uppe på klubben.. Och på fredag är det 4h dans till Expanders.. Kommer bli en HELT fantastisk danskväll! Och sedan på lördag är det dags för Gävlemaran och 6h men underbar dans till Blender och Shake..
Den här veckan kommer bli heeeelt fantastisk!! Dans ÄR livskvalité!
Puss och kram på er!

Jag och duktiga Johanna

1 kommentar:

  1. sv: tack för kommentaren! Jag får se vad det blir men kul att få lite tips.. Det är ju alltid det där problemet med kläder tkr jag, man vill ju inte ha samma kläder hela tiden osv..;)

    fin blogg btw! :D

    SvaraRadera