tisdag, oktober 18

17/10-11

Oj, oj.. Det har varit en lång dag idag, men en mycket trevlig sådan också! Slutade jobba kl 09:30 i morse så då blev det en prommis upp till Emma och hämta bilen, lämnade den där i lördags. Efter det bar det iväg till Matfors för att Pappsen skulle vara så snäll och byta däck på min lilla bil, nu kör jag säkert även i vinter! Varit och fixat tid för fältstudie, ska göras imorgon kl 11:30.. Ska bli intressant. Sedan var det dags att fara till ATG kliniken med pappa och två av hästarna hemma. Blev posetiva svar måste jag säga. När det var gjort så åkte jag hem till stan och duschade och plockade lite hemma.. Middag och mys hos Emma i gott sällskap av Martin och Johanna stod på kvällens schema. Dans och Guitar Hero stod för kvällens underhållning! Sjukt skoj! Och mumsigt fika hade Emma fixat också, muffins med kanel och äpple, MUMS!
Men nu blir det sängen för min del så man orkar med även morgondagen! Nattinatt!
Puss o kram!








Odjuren som uppsökte klinik
en
Proud
Bee och Parkin










Odjuren som glatt fick stanna hemma

Norma och Prevenue

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar