onsdag, juli 16

Mys..

Är riktigt mysigt när det åskar som det gjorde tidigare idag.. mullrar så mysigt också kan man höra regnet smattra på taket av regnet.. Det är då man ska gona ner sig i soffan med en bra bok eller i famnen på sin älskling. Men i brist av älskling just nu.. (han har varit och jobbat) så var jag glad över att jag fick mitt bokpaket från harlequin idag =) behövde lite nya böcker att fördriva min tid med =) Någon som har ett tips på någon bra bok btw? tackar inte nej isf =) Låg dock och läste lite ute i solen förut när det var fint väder.. funkar också riktigt bra =) Men nu ska ja ta och kolla på So you think you can dance =) spelar in Project runway så kan jag kolla på det någon annan dag =)
Ciao!

2 kommentarer:

  1. Jag har precis läst ut en bra deckare, Skugga, kan ta med den i morgon, om du vill låna den?

    Faster C

    SvaraRadera
  2. Det får du gärna göra :)

    SvaraRadera