söndag, juli 13

Ensam..

Japp =) nu har familjen åkt till Rättvik så man har huset för sig själv i några dagar. Kommer nog inte vara så stor skillnad dock.. jobbar en hel del och dom kommer hem på torsdag så.. =) Och eftersom jag jobbar nätterna måndag och tisdag så kommer dagarna gå till att sova =P att jag sedan börjar 07:45 på torsdag gör ju inte saken bättre då jag troligtvis kommer sova till 16-17tiden på onsdag och ska kunna somna igen på kvällen.. men det får jag lösa då.. är det bra väder så kan man kanske sova ute i solen nån dag också=) Ska bjuda farmor på middag på tisdag också =) bjuda igen lite, nog för att jag har många gånger kvar att bjuda igen innan vi är "kvitt" men ska bli trevligt att träffa henne igen =) har blivit lite på sista tiden.. och mindre blir det väl till hösten.. blir antingen Luleå och Sjukgymnast eller Borås och Bibliotekarie.. vilket passar jag bäst som tror ni? =)
Nu ska ja se om det är ngt bra på tvn.. =)
Ciao Ciao!

1 kommentar:

  1. Jag tror du passar bra som båda.

    Fast det kanske är l i t e mer action i sjukgymnastyrket.

    =)

    Faster C

    SvaraRadera