tisdag, februari 12

Jag vill!

Men ändå inte... Nu har förkylningen även slagit ner på mig.. Halsen tjorvar titt som tätt, huvudet är fyllt av bomull när det väl inte gör ont.. och näsan är antingen helt täppt eller så är den som en öppen kran.. Lovely.. Hatar att vara sjuk..! Och ikväll är det jag som har musiken och är ansvarig för att Foxkvällen uppe på klubben blir av.. Whoop Whoop.. Ipren är min bästa vän! Så fort det är slut så ska jag hem och däcka i sängen.. Sjukanmält mig till imorgon.. kommer fasen inte palla.. Ställer in mig på jobb på fredag istället.. Japp japp.. Gott liv allihopa.. Nu ska jag gå ut med vovve, hoppa in i duschen och sedan få i mig dagens tredje ipren innan klubben kallar på mig.. Ha det fint!

1 kommentar:

  1. Hua vännen min! Klokt av dig att sjukanmäla dig! Jag hoppas du mår bättre nu snart!!! <3

    SvaraRadera