söndag, februari 24

Ångest..

Har lite lätt ångest inför morgondagen.. det är mitt första pass på mitt nya jobb! Ska bli otroligt skoj med samtidigt lite nervöst då jag vet att det är lite tider att passa imorgon.. Men det här fixar jag! :) Men kan ju erkänna att vetskapen om att jag ska upp kl 05:30 inte gjorde saken mycket bättre, vet inte när jag klev upp så tidigt senast. Närmast var nog när jag tog bussen till jobbet på skolan för någon vecka sedan.. och då klev jag upp 06:30 ;)

Tänkte ta ett pass på gymmet idag, men orkade fasen inte.. Hade fullt upp idag ändå.. Jobbade 09:00-15:30 och  var sedan på ridningen 17:15-19:15. Efter det blev det middag hemma hos mor och far, blev kvar där och kollade på Så ska det låta innan jag styrde kosan hem över. Kom nyss ur duschen och nu ska jag sova så jag orkar med kommande vecka.. Lär inte bli så mycket uppdatering här på bloggen kommande vecka.. lite väl mycket jobb för det men håll till godo så länge :)

Kommande vecka:
Måndag: jobb 07:00-23:00
Tisdag: jobb 08:00-23:00
Onsdag: jobb 09:00-15:00, handledarkurs med syrran 16:00-19:00 ev dans el tvätt på kvällen
Torsdag: jobb 07:00-23:00
Fredag: gym el tvätt på morgonen sedan jobb 15:00-22:30 och när jag kommer hem blir det till att packa inför min lilla tripp till Falun i helgen.. Blir där lördag till tisdag :)

KRAM på er!

1 kommentar:

  1. Du kommer fixa morgondagen, dagen därpå och resten av veckan galant gumman! Lycka till och vila då du är ledig! <3

    SvaraRadera