torsdag, augusti 28

Stressigt..

Japp, varit ganska stressigt idag, men ändå inte på något vis. Virrade lite imorse så kom lite sent till studiebesöket, men ingen skada skedd hade tydligen inte missat ngt viktigt. Ordnade iaf ett bibliotekskort då =) Och när vi gick tillbaka till skolan fixade jag mitt ICA-kort =) Duktigt duktigt! Och på lunchen va' jag och köpte två böcker, beställde en igår och den fjärde och sista för just dom här föreläsningarna ska komma nästa vecka.
Vandrade till Göta, där min bovärd var, och fixade sista nycklarna, tapeter och lite målning av diverse luckor och dörrar =) Fick också veta att dom källsorterar här i Borås.. JOBBIGT! Men en positiv grej var iaf att jag fick se en liten hare =) och inte nog med det! När jag kom hem hit, såg jag en till.. och ytterligare en när jag kom hem från träningen nu ikväll =D så söta! men nu ska jag ta och kika på en film som jag lånat ^^
Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar